06 – 24 27 39 84 info@filmopschool.nl

Lipdub basisschool

Hebben jullie iets te vieren? Een lipdub is de leukste activiteit voor ieder schoolfeest!

Een lipdub is een feestelijke videoclip. Een muzikale activiteit met één klas of met een hele school. Je maakt met elkaar een doorlopende videoclip langs een vooraf bedachte route in en om de school. Bij het maken van een lipdub met een basisschool komen muziek, playbacken, dans, uitbeelden en knutselen op een uitdagende manier bij elkaar. Iedere leerling heeft een eigen momentje in de film. Een lipdub kan een hele leuke invulling zijn bij een projectweek of thema maar is ook zeer geschikt voor een schoolfeest zoals de opening van een nieuw gebouw, een jubileum, nieuwe naam of het afscheid van een leerkracht.

Onze aanpak

De ervaren docenten van Film op School oefenen vooraf met elke klas apart een deel van de lipdub. Natuurlijk hebben de leerlingen zelf ook veel inbreng bij het bedenken. Er worden dingen geknutseld, outfits bedacht en dansjes gemaakt. Op de opnamedag komen alle stukjes bij elkaar en wordt er één fantastische lipdubfilm opgenomen. Een creatieve muzikale activiteit die schoolbreed voor alle klassen een uitdaging is.

Het resultaat is een verrassende lipdub film die je dezelfde dag al kunt vertonen aan de ouders en leerlingen en eventueel kunt gebruiken op de website. Een lipdub is ook heel geschikt als teamactiviteit tijdens een personeelsfeest of studiedag.

Wij bieden:

* Een kennismakingsbezoek voor het uitstippelen van de route

* Een oefenrooster met 30 minuten per klas op de oefendag op een normale schooldag

* Een duidelijke instructiefilm voor leerkrachten

* Creatieve inbreng van de leerlingen tijdens het oefenen

* Een proffesionele opnamedag waarop de school bruist van de energie

* Montage en vertoning op de dag zelf

Willen jullie ook een lipdub op jullie schoolfeest? Vul het contactformulier in of bel voor informatie.

Informatie Film op School