06 – 24 27 39 84 info@filmopschool.nl

Promotiefilm

Film op School kan ook een promotiefilm maken voor je school. Een korte film waarin de kijker een duidelijk beeld krijgt van wat jouw school uniek maakt. Een combinatie van sfeerbeelden in en om de school, interviews met leerkrachten, leerlingen of ouders. Samen gaan we vooraf in gesprek om de visie en belangrijkste speerpunten van je school te bespreken. Film op School werkt dit vervolgens uit in een plan voor de film.

Vervolgens plannen we de opnames in, waarna de film wordt gemonteerd met muziek en titels tot een samenhangend verhaal. Je kunt deze film gebruiken op kennismakingsavonden voor nieuwe ouders, op de website plaatsen of gebruiken bij andere presentaties.

Voor een oriënterend  en vrijblijvend kennismakingsgesprek kun je contact opnemen via het contactformulier onderaan de pagina of bellen met 06 – 24 27 39 84.

Informatie Film op School